vineri, 24 august 2012

DESCHIDEREA OFICIALA

http://www.facebook.com/ViolinCafe



                           16 august 2012, o zi in care emotiile, stresul si agitatia erau in largul lor, era ziua de Deschidere Oficiala a cafenelei. Se facuse orele 21.00 si invitatii apareau , fiind primiti de la intrare cu pahare de sampanie incercand sa fim gazde cat mai agreabile. Locurile se ocupasera, nu fara a trece prin stresul rezervarilor anulate sau a grupurilor de persoane venite neanuntat, dar am trecut cu brio si de asta.                                          Atmosfera era incordata, emotiile atat de puternice de aproape ca le "vedeai' plutind in aer, dar am fost salvati de cei de la Dream Catcher,care au sustinut un concert live reusind  sa faca o  atmosfera cu mult peste asteptarile noastre. Si asta nu o spunem din prisma noastra ci a parerilor si a urarilor primite din partea invitatilor prezenti. Dupa concert s-a continuat cu program de club, dar din pacate nu s-a mai stat mult, pentru ca multi din cei prezenti lucrau a doua zi.
                          Si abia la sfarsit, cand am ramas doar noi, ne-am putut aseza pe canapele, am reusit sa ne relaxam si bineinteles sa depanam evenimentele placute din acea seara. Un start cu succes, si vrem sa credem un viitor de succes a cafenelei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu