luni, 27 august 2012

NECTARUL ZEILOR..PFFF..APA DE PLOAIE!!


                                          Imi aduc aminte cu drag de bunici, si mai ales de limonada delicoasa pe care o facea bunica, cu apa de fantana, indulcita cu mierea de culoarea soarelui si lamai zemoase,  iar gustul.....gustul era divin, nectarul zeilor era apa de ploaie, atat de bun mi se parea bautura.
                                        In zilele noastre, s-a ajuns a fi o spalatura de vase, de nenumarate ori am cerut limonada, in diverse locatii, toropit de caldura insuportabila, si am primit o lamaie taiata in patru, cu 2 lingurite de zahar intr-o mini-carafa asemanatoare unui borcan in care se pun castraveti murati, si apoi mi se turna apa pana se umplea "borcanul".
                                      Sunt constient ca in unele cazuri societatea a decazut enorm de mult ca gusturi si stil de viata, dar sunt unele lucruri care sunt eterne...si asa ar trebui sa ramana. Asa ca, ne-am pus mintea la contributie, si am format retete de limonada, de la cea clasica pana la cele cu fructe, si poate o sa vi sa para ciudat ca la doar 8 lei, noi folosim in retetele bauturii  lamai proaspete (atentie, nu sare de lamaie) si fructe proaspete. Orice limonada contine baza de lamaie, si peste baza se pun si fructe prospete din ceea ce se cere la masa. Limonada clasica, cu afine, zmeura, mure, kiwi, nuca de cocos, fructul pasiunii, menta proaspata, mango.
                                     O mica exceptie la limonadele de fructul pasiunii si cele cu mango punem piure din fruct, pentru ca pe piata nu se gasesc acele fructe. Iar apa care o folosim e apa plata, am fi vrut sa avem apa de izvor....dar deja majoritatea izvoarelor sunt proprietati private ca multe alte lucruri din tara. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu