vineri, 16 noiembrie 2012

E dreptul meu sa ma distrez!!!



        Fiecare om in parte e diferit, daca am fi la fel ar fi catastrofal de plictisitor; ne conducem viata involuntar uneori intr-un echilibru, avem nevoie de distractie si seri de petreceri, dar si de momente de relaxare si odihna. Si atunci am organizat evenimente in saptamana incat sa ofere fiecaruia momentele de care are nevoie, asadar am declarat oficial: in fiecare JOI este zi artistica ( o saptamana teatru de cafenea, o saptamana proiectie de film); in fiecare VINERI zi de distractie ( in fiecare vineri vor fi organizate petreceri cu tematica). Aseara a fost proiectia filmului DICTATORUL, o parodie extrema, ce nu au lasat clientii sa isi consume bauturile,(spre paguba noastra :))  ), dar scopul nostru primar e sa construm o atmosfera relaxanta, un loc in care clientul sa se simta ca acasa, relaxat, intins pe canapea, cu popcorn fierbinte oferit din partea casei. In seara asta....e timpul pentru "Bumti...Bumti". Dam startul weekend-ului in...pijamale!!!
       Am organizat o petrecere cu tematica asa cum ne-am obisnuit sub denumirea: PIJAMA PARTY.
Asa ca, o sa venim toti in pijamale, adica noi angajatii, iar din clienti cei ce vor vrea sa intre in atmosfera petrecerii avand curajul sa lase frustrarea de persoana publica, si sa isi ceara dreptul de a se distra fara retineri sau prejudecati, e seara ta, e momentul tau, si ai dreptul sa te distrezi...sa te simti bine fara grija ca esti vazut in alta ipostaza decat in spatele unui birou bine lacuit.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu