vineri, 24 august 2012

http://www.facebook.com/ViolinCafe                       

                          STOP!!! Am nevoie de o cafea!!

                              "- Am nevoie de o cafea!".....Candva asta insemna ca ai nevoie de relaxare, ca simti nevoia de a te rupe de cotidian si a evada intr-un spatiu intim unde sa iti savurezi cafeaua, sa te incarci cu energie, sa uiti pentru o clipa de stresul de zi cu zi. Insemna sa te intalnesti cu prietenii si sa povestiti intamplari amuzante, secrete delicioase sau planuri marete.
                                 Acum, a iesi la cafea inseamna: a fugi in prima cafenea din drumul tau, a sorbi licoarea in cel mai scurt timp chiar cu riscul de a-ti arde buzele si a continua "alergatura" de zi cu zi; ori a te intalni cu prietenii cu o  viteza cu care un rapid de Bucuresti ar rosi, a-ti bea cafeaua intr-un mod vitezoman, iar printre inghitituri, incerci sa tii sonul conversatiei in care subiectele generale sunt barfe de colt, invidii si caterinci.
                                 Pe zi ce trece ne degradam vizibil, ne punem pe plan secundar si uitam de noi, uitam sa ne rezervam 30 de min pe zi doar pentru noi. Atunci cand simtim ca suntem inundati de probleme, cand tornada de ganduri si planuri aproape ca ne ineaca sa zicem STOP!  "-am nevoie de o cafea". Si atunci ma retrag intr-un loc intim, intr-un loc in care ne simtim ca acasa, sa savuram o cafea aromata, sa intrerupem toate gandurile si sa ne lasam purtati de un ambient relaxant, e momentul nostru, momentul in care ne incarcam cu forte noi, momentul in care imi odihnesc mintea si corpul, momentul in care "renasc", pentru a putea tine piept agitatiei cotidiene si problemelor ce nu intarzie sa ma atace.Si atunci  va incepe "renasterea", in aburii cafelei fierbinti, impletite cu ganduri pozitive, iar prezenta unor prieteni nu ar face decat sa condimenteze atmosfera completandu-ti perfect momentul de care ai nevoie.
                                 Si noi ne-am lasat purtati de viteza evolutiei, inecati de problemele cotidiene si uitand de noi, dar am zis STOP! "-avem nevoie de o cafea". Dar am zis sa mergem mai departe decat a bea o cafea, si am dat nastere unui loc special, un loc pentru cei ce vor sa se rupa de realitate pentru un moment, un loc unde sa evadeze, un loc pentru cei ce stiu sa spuna STOP! "-am nevoie de o cafea". "Copilul" care s-a nascut din dorinta de a oferi "altceva" se numeste VIOLIN CAFE, ca si o vioara ce la atingerea corzilor emana sunete magice, cafeneaua te va purta pe magicele corzi ce sunt formate din produse de calitate, din produse naturale asortate cu servicii de calitate si aromate cu muzica ambientala special selectata.
                                 As putea sa continui cat de perfecta este, ca te duce pe taramuri de vis sau ca primesti si masaje de relaxare dar nu as face decat sa mint, nu ramane decat sa "gusti", odata "gustat nu te mai saturi.
                                         Si nu uita, invata sa spui STOP! si vei vedea rezultatele!!!

Un comentariu:

  1. "Am nevoie de o cafea",
    Timpul sper ca o sa vrea,
    Sa deschida o cafenea,
    "Am nevoie de o cafea".

    RăspundețiȘtergere